CARI DI SINI

25 May 2011

GAME & PERSEMBAHAN SEMPENA HARI GURU DI SRA MMBJ

bEST WO.....hari ni...main sukan dgn memurid....smpna smbutan hari peringkat skul....memula td,ikat gula2 gu dgn murid kls djh 2.Kalah....maklumle, xpandai...pehtu jd pengerusi acara thn 3 ikat belon lak. Pehtu kwl memurid yg xmasuk acara.Bebudak...maklumle,mn reti dok diam...jap2 nk g tandas.Than, tgk thn 4 main lambung kasih,lastly pakat2 campak belon yg berisi air tu,abis ak pown basah sm.He3...Akhir skali,guru2 lak pompuan je la tapi...ktorg main musical chair.Best giler...even x menang apa2 pun,ok gakla sbb dpt gak anugerah.Rahsia.... Text MC ptg ni dh print td.Jeng3.... kANG smbung citer ek...?

Mmg best wo..............dahla pagi bersukaneka dgn memurid, ptg menyanyi2 lak brsm rakan2 sealiran.Lepas gian, lm dh xnyanyi...Lagipun, lagu sarikatanya ciptaan rakan, Ala...lirik lagu Kalau berpacaran....Pueh hati n suka giler tol hr ni....wa cakap lu....

Kelas aku, tahun 6 lagunya, liriknya dicipta oleh aku ngan muridku sendiri. Xtau ar, menang ke idak....xkisahlah...yg penting,mencuba....n yg amat2 penting, hari ni lain dari hari2 yg lain,aku happy............giler....

Keseronokan di tahap gila arnab yg melanda hingga cakap pown udah mcm minah brutal.He3....

No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER

Saya bukan perawat, bukan guru silat, bukan guru kerohanian dan tiada kaitan dengan sesiapa.

Sila bersabar, jaga adab, jangan taksub, jauhi syirik, jangan menipu dan jangan mencarut.

Saya anti penganiayaan, penipuan (scammer), amalan merepek, amalan syirik khurafat dan ajaran sesat. Semua amalan menyimpang dari agama Islam saya tolak terus. Saya tidak suka perdebatan, perbalahan mencarut dan memaki-hamun. Mereka yang biadap saya tinggalkan terus.

Rules saya :
1) Saya tidak memberi sedekah secara online.
2) Saya tidak berminat mengumpat, cerita hal orang tiada kaitan dengan saya, kondem tanpa dengar hal sebenar, saya tak nak dengar dan saya tak suka.
3) Beri salam senyap dan hendak bersembang kosong adalah dilarang sama sekali.
5) Hendak bimbingan (coaching), ikut rules saya. Lengkapkan borang diberi.

Terima kasih sudi berkunjung. Sila komen untuk saya singgah laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan entri (artikel) sahaja disiarkan. Harap maklum. 😁

Ingin beriklan secara professional? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com ya. 😁

UNDANG-UNDANG





AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cadangan ATAU komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam ATAU negatif dengan niat untuk menyakiti hati, menganiayai, mengugut ATAU mengganggu orang lain dengan ATAU tanpa mendedahkan identitinya adalah suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun ATAU kedua-duanya sekali. HARAP MAKLUM







Tulis Cadangan Atau Pertanyaan Di Sini

Name

Email *

Message *