24 May 2011

Lama tak menjengah blog ni. Pelbagai peristiwa yang telah berlaku saban hari. Tapi tak mengapa,semua itu kujadikan sempadan agar tidak berulang lagi di masa2 akan datang. Orang selalu berkata"Kawan ketawa senang dicari,kawan menangis sukar dicari". Banyak sungguh hikmah yang ku dapat hasil dari segala yang berlaku.

Pada ketika & saat itulah baru ku kenal yang mana kawan, yang mana lawan...Yang mana kawan ketika senang, yang mana kawan ketika susah & yang mana kawan tetapi suka melihat kawan bertelagah.

Yang paling penting, hikmah terbaik adalah, hubungan aku dan keluargaku bertambah erat selepas segala yg berlaku.

Alhamdulillah... Tidak mengapa, aku tetap boleh hidup tanpa kawan2 yang negatif tetapi aku tidak mungkin dapat meneruskan hidup tanpa keluargaku tercinta.

Suami,anak2 dan keluargaku adalah yang terpenting di dalam hidupku. Kerjaya&pembelajaranku juga demi untuk masa depan, anak bangsa & keluargaku

No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER

Saya bukan perawat, bukan guru silat, bukan guru kerohanian dan tiada kaitan dengan sesiapa.

Sila bersabar, jaga adab, jangan taksub, jauhi syirik, jangan menipu dan jangan mencarut.

Saya anti penganiayaan, penipuan (scammer), amalan merepek, amalan syirik khurafat dan ajaran sesat. Semua amalan menyimpang dari agama Islam saya tolak terus. Saya tidak suka perdebatan, perbalahan mencarut dan memaki-hamun. Mereka yang biadap saya tinggalkan terus.

Rules saya :
1) Saya tidak memberi sedekah secara online.
2) Saya tidak berminat mengumpat, cerita hal orang tiada kaitan dengan saya, kondem tanpa dengar hal sebenar, saya tak nak dengar dan saya tak suka.
3) Beri salam senyap dan hendak bersembang kosong adalah dilarang sama sekali.
5) Hendak bimbingan (coaching), ikut rules saya. Lengkapkan borang diberi.

Terima kasih sudi berkunjung. Sila komen untuk saya singgah laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan entri (artikel) sahaja disiarkan. Harap maklum. 😁

Ingin beriklan secara professional? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com ya. 😁

Featured Post

SIAPA BLOGGER Puteri Nur Cahaya Cikgu iEta?