Posts

Showing posts from June, 2011

just sharing

ni laman web blog MASYARAKAT WASATIYAH http://fauwazfadzil.blogspot.com

REZQI

Tiba2 malam ini, rasa nak menjengah blog yang dah agak lama tak ku jengah....So, rerasanya, nak menulislah sikit...sikit je....xpanjang... Malam ni, nak cerita bab rezqi. Rezqi datang & pergi tanpa disangka & tanpa diundang. Ada yang dapat cepat,ada yang dapat lambat....Rezqi ni sebenarnya, diberikan oleh Allah dalam pelbagai bentuk&suasana....Kadangkala dalam bentuk wang ringgit,harta benda,kemewahan,anak2,pangkat,makanan dan sebagainyalah lagi....Sebagai contoh la kan....(ambil contoh diri sendirilah,xkan nak ambil contoh org lain...:)) sepanjang hidup aku....banyak impian yg ku impikan....tetapi, semakin meningkatnya umurku, semakin kuranglah impianku...sebab,ku impikan suami yang mengikut citarasaku, dh dapat..(he3....Alhamdulillah....)impikan anak2 yg comel2,pun dh dapat...bersyukur kepada Allah yg memberikan rezqi... Dalam diam xdiam, sudah hampir 5 tahun ak bekerja dengan JAWI... pada tahun inilah baru ak mendapat 2 rezqi yg xkusangka-sangka sekali. Korang nk tahu