BILA BLOG DAH TAK BOLEH DI VIEW

MALAS DAH LA NAK TAIP ASSIGNMENT ATAU APA2 PUN....MATA PUN DAH MENGANTUK....eeee...........GERAMNYE....

SAJA-SAJA JE.....
Yang sebenarnya....tadi aku dah taip berkenaan blog aku yang dah tak boleh dibuka tapi tak tau camana ntahla....telah hilang pula...So, aku malas dah nak ulang taip semula... Jadi kalo sesiapa yang ada sebarang cadangan untuk penambahbaikan blog aku ni, amatlah aku alu-alukannya....Maklumla...aku memang tak berapa pandai bab blog ni...hehe...

Sebenarnya juga, aku ada hajat dihati untuk meng 'import' semua yang ada dalam blog lama aku tu, tapi aku dah tak tau camana nak membuatnya macam yang aku dah buat kat blog aku yang ke 3 dulu... Mungkin Allah tidak mengizinkan aku mengenang kembali semua peristiwa yang dah berlaku sepanjang penglibatan dalam dunia blog sebelum ni kowt....So, sekarang ni aku hanya meneruskan menaip apa aje yang terlintas di kepala otakku ni aje la. 

Aku nak upload video yang aku buat masa hari anugerah cemerlang kat skolah aku haritu tapi tak ingat le...nantilah aku belajar lagi...

Ok le, Wassalam


Comments

Post a Comment

DISCLAIMER

Saya bukan perawat, bukan guru silat, bukan guru kerohanian dan tiada kaitan dengan sesiapa.

Sila bersabar, jaga adab, jangan taksub, jauhi syirik, jangan menipu dan jangan mencarut.

Saya anti penganiayaan, penipuan (scammer), ajaran sesat (sihir, syirik dan khurafat) dan kumpulan gila isim jahil murokkab.

Semua amalan menyimpang dari akidah Islam saya tolak. Saya tidak suka perdebatan, perbalahan mencarut dan memaki-hamun. Mereka yang biadap saya tinggalkan terus. Memaki dan mencarutkan saya? Saya sekolahkan adab pakej maki free.

Rules saya :
1) Tidak beri sedekah kepada scammer online.
2) Tidak berminat mengumpat, cerita hal orang tiada kaitan dengan saya, kondem tanpa dengar hal sebenar, saya tidak suka dan tidak mahu dengar.
3) Beri salam senyap dan hendak bersembang kosong adalah dilarang sama sekali.

https://linktr.ee/PuteriNurCahayaCikguiEta

Terima kasih sudi berkunjung. Sila komen untuk saya singgah laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan entri (artikel) sahaja disiarkan. Harap maklum.

Ingin beriklan secara professional? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com ya.