08 February 2012

APA AKU BUAT HARI NI EK3?

Baru lps tgk kereta. Cina yg repair tu ckp"sori la,cuti bnyk sgt. Sy pun,br 3hr masuk krja balik. Tau u susah xdak kereta. Sy pun malu ma...kereta u sini bnyk lama. 15hb ni,sy jnji siap" patutla en. Usben&kwn2 suruh g tgk sll. Ish3... 
Sebelum dia ckp camtu, ada ke patut dia sowh aq p sendiri wat inspection kat PUSPAKOM? Seb la en. Halim yg incharge keta aq dtg. tAU Cina tu takut... tergagap2 dia menjawab dgn en. halim tu...
Sampai je umah, aq trus on9 & buka blog sementara sejukkan badan & tnggu azan berkumandang. Lama dah xmenaip diblog ni...
Kat sekolah td, aq mengajar mcm biasa...tp sbb mcm xde semangat nk p skolah, aq masuk lmbt sikit terkbtulannya, perut aku meragam pagi td. Habis sesi pagi, terus g siapkan nama pelajar2 aku utk tampal di pintu kelas aku. Murid2 aq sesi pagi tahun 4, semua rajin belaka & ada semangat utk menghias kelas. Alhamdulillah.... 
Than p tgk kereta....seperti yg aq dh taip di atas. O ya, pagi hingga tghari ni, semua urusanku berjalan lancar. Alhamdulillah....
Sekian dululah, banyak2 sgt mesti malas org nk membacanya. Wassalam...

No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER

Saya bukan perawat, bukan guru silat, bukan guru kerohanian dan tiada kaitan dengan sesiapa.

Sila bersabar, jaga adab, jangan taksub, jauhi syirik, jangan menipu dan jangan mencarut.

Saya anti penganiayaan, penipuan (scammer), amalan merepek, amalan syirik khurafat dan ajaran sesat. Semua amalan menyimpang dari agama Islam saya tolak terus. Saya tidak suka perdebatan, perbalahan mencarut dan memaki-hamun. Mereka yang biadap saya tinggalkan terus.

Rules saya :
1) Saya tidak memberi sedekah secara online.
2) Saya tidak berminat mengumpat, cerita hal orang tiada kaitan dengan saya, kondem tanpa dengar hal sebenar, saya tak nak dengar dan saya tak suka.
3) Beri salam senyap dan hendak bersembang kosong adalah dilarang sama sekali.
5) Hendak bimbingan (coaching), ikut rules saya. Lengkapkan borang diberi.

Terima kasih sudi berkunjung. Sila komen untuk saya singgah laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan entri (artikel) sahaja disiarkan. Harap maklum. 😁

Ingin beriklan secara professional? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com ya. 😁

Featured Post

SIAPA BLOGGER Puteri Nur Cahaya Cikgu iEta?