23 April 2012

Merapu ke mengarut nieh...?

Pagi tadi, kelam kabut bangun sbb nak p program di Pusat Islam. Lewat bangun sbb malam td sakit kepala sgt2...
Sementara menunggu ketibaan YB Mejar Jen. Dato' Seri Jamil Khir bin Haji Baharom (B) Menteri d JPM, sempat gak la aku menstatuskan yg kat bwh ni >> Dlm dewan Muktamar,Pusat Islam. K.L. "Majlis Apresiasi Kecemerlangan Akademik JAWI". Hebat persembahan mereka...SRA,SMA&GURU2 JAWI...Terbaeek...! [via Celcom SMS]

‎Sebelum tu, aku statuskan yg ni >> @Dewan Muktamar, Kompleks Pusat Islam, K.L. "Majlis Apresiasi Kecemerlangan Akademik JAWI". Syok depa kecik2 dpt anugerah. Dolu2 mana ada mcm ni... [via Celcom SMS]
  • Cucu To' Wan and Keredhaan Mu like this.
     
    Komen yg aku terima yg ni >> Cucu To' Wan cemburu juga cucu nih..alahai 
     
    Aku pulak jawab yg ni >> Nak buat camana...dulu lain,la ni lain...he2. Td, Pengarah JAWI, Dato' Che Mat Che Ali b'ucap. La ni YB Mejar Jen. Dato' Seri Jamil Khir bin Haji Baharom (B) Menteri d JPM sdg b'ucap 
    n yg ni >> Seronok tgk anak2 yg naik ke pentas terima anugerah skrg ni. Mudah2an anak2ku juga akan menjadi seperti mereka 1hr nanti.(",) [via Celcom SMS]

Hehe...xdak kerja sungguh....  
Akhir sekali... tiba2 pkl 4 ptg td, terasa nak taip yg ni pula... So, layan....
Kadangkala hati sukar diramalkan
Tidak salah terluka tetapi hanya dipendam
Tidak salah suka tanpa dihebahkan
Menangis di dalam hati, tiada siapa yang tahu
Kalo tahu pun, mungkin buat2 tak tahu
So.... Biarkan ia berlalu
Anggap sahaja tidak pernah berlaku...

No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER

Saya bukan perawat, bukan guru silat, bukan guru kerohanian dan tiada kaitan dengan sesiapa.

Sila bersabar, jaga adab, jangan taksub, jauhi syirik, jangan menipu dan jangan mencarut.

Saya anti penganiayaan, penipuan (scammer), amalan merepek, amalan syirik khurafat dan ajaran sesat. Semua amalan menyimpang dari agama Islam saya tolak terus. Saya tidak suka perdebatan, perbalahan mencarut dan memaki-hamun. Mereka yang biadap saya tinggalkan terus.

Rules saya :
1) Saya tidak memberi sedekah secara online.
2) Saya tidak berminat mengumpat, cerita hal orang tiada kaitan dengan saya, kondem tanpa dengar hal sebenar, saya tak nak dengar dan saya tak suka.
3) Beri salam senyap dan hendak bersembang kosong adalah dilarang sama sekali.
5) Hendak bimbingan (coaching), ikut rules saya. Lengkapkan borang diberi.

Terima kasih sudi berkunjung. Sila komen untuk saya singgah laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan entri (artikel) sahaja disiarkan. Harap maklum. 😁

Ingin beriklan secara professional? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com ya. 😁

Featured Post

SIAPA BLOGGER Puteri Nur Cahaya Cikgu iEta?