SAYA TAK HEBAT...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Kat dashboard 62


Tapi kat bawah ni... 60 je (satu tu, masa mula-mula jadi blogger terklik joint. Sampai sekarang nak buang tak boleh. Puas godek-godek tapi tak boleh gak). Tau dah la yang tu adalah saya sendiri... hehe... Tapi yang satu lagi? In private  kot... tak kisah la...

Members setakat 11:47 pagi hari ini 8/12/2012
Apapun... terima kasih kepada semua... Saya tau saya tak pandai menulis. Tapi kan, nak juga menulis. Saya tau SAYA TAK HEBAT... tapi saya sentiasa mencuba untuk menjadi yang terbaik antara yang baik-baik... 

Nota :
Saje je... nak uji kecekapan menaip... hehe... Penulisan yang takde motif la ni kowt kiranyakan... haha...

Comments

  1. xpe aihhh kayuh pelan2 dehh

    ReplyDelete
  2. xper...setiap kejayaan adalah dimulai dengan langkah yang pertama. Dalam utk mencapai "hebat" pada pandangan mata manusia ada berbeza. Apa yg penting buat apa yg kita nak buat dan jangan cepat putus asa. Orang yang "hebat" adalah orang yang tidak pernah berputus asa walaupun jatuh berkali2.

    mselim3
    dari sahabat utk sahabat...

    ReplyDelete
  3. lebih baik dari tak menulis langsng

    ReplyDelete
  4. Takpe.. Nurrul dulu pun mula dari bawah 1 ! ! ^^ :)

    SALAM PERKENALAN..

    ReplyDelete
  5. Sehebat mana seseorang tu pun tetap perlu memulakannya dengan langkah yang pertama..teruskan! ;-)

    ReplyDelete
  6. No. No. No..
    Setiap orang ada kehebatannya yang tersendir :)

    ReplyDelete
  7. No. No. No..
    Setiap orang ada kehebatannya yang tersendir :)

    ReplyDelete
  8. … Unbelievable , but I just found software which can do all hard work promoting your www.ieta.my website on complete autopilot - building backlinks and getting your website on top of Google and other search engines 1st pages, so your site finally can get laser targeted qualified traffic, and so you can get lot more visitors for your website.

    YEP, that’s right, there’s this little known website which shows you how to get to the top 10 of Google and other search engines guaranteed.

    I used it and in just 7 days… got floods of traffic to my site...

    …Well check out the incredible results for yourself -
    http://magic-traffic-software.com

    I’m not trying to be rude here, but I believe when you find something that finally works you should share it…

    …so that’s what I’m doing today, sharing it with you:

    http://magic-traffic-software.com

    Take care - your friend Jennifer

    ReplyDelete

Post a Comment

DISCLAIMER

Saya bukan perawat, bukan guru silat, bukan guru kerohanian dan tiada kaitan dengan sesiapa.

Sila bersabar, jaga adab, jangan taksub, jauhi syirik, jangan menipu dan jangan mencarut.

Saya anti penganiayaan, penipuan (scammer), ajaran sesat (sihir, syirik dan khurafat) dan kumpulan gila isim jahil murokkab.

Semua amalan menyimpang dari akidah Islam saya tolak. Saya tidak suka perdebatan, perbalahan mencarut dan memaki-hamun. Mereka yang biadap saya tinggalkan terus. Memaki dan mencarutkan saya? Saya sekolahkan adab pakej maki free.

Rules saya :
1) Tidak beri sedekah kepada scammer online.
2) Tidak berminat mengumpat, cerita hal orang tiada kaitan dengan saya, kondem tanpa dengar hal sebenar, saya tidak suka dan tidak mahu dengar.
3) Beri salam senyap dan hendak bersembang kosong adalah dilarang sama sekali.

https://linktr.ee/PuteriNurCahayaCikguiEta

Terima kasih sudi berkunjung. Sila komen untuk saya singgah laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan entri (artikel) sahaja disiarkan. Harap maklum.

Ingin beriklan secara professional? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com ya.