Uji Kelajuan Laman Web Blog ieta di Website Speed Test - iWEBTOOL.com

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهْ

Asik2 timbang blog. 
Ye lah kan... sejak bertukar rupa wajah blog ni, tak pernah lagi timbang blog nih. 
So, hari ni saje je lah kan, nak timbangkan blog nih. 
Berat tuan punya badan, toksah cakapla... makan tak lalu dalam pantang nih
(baca ENTRI NI)
tapi... macam tu jugak le... he... 

Hah, nilah keputusan timbang blog ini

Saiznya besar gak tu memang berat... Masa loading 3.65, macam  lambat... je Memang lambat.
Keseluruhan kelajuan blog akak nih... 0.01 second.
Okay ke tak tu? Memang tak ok. 
Ada yang nak kena buang ni...
Apa ntah...
Mehle bagi cadangan dalam SEGMEN ini...

Nak timbang gak ke blog anda? Sila ke sini SINI

Ini ENTRI SEMALAM. Pehtu, sudi-sudikanlah join SEGMEN ini ya. Tqvm :)

Sori la... hari ni tak pandai nak guna ayat yang skema...
Pehtunya, tak habis-habis promote blog & entri sendiri kan3?

Comments

Post a Comment

DISCLAIMER

Saya bukan perawat, bukan guru silat, bukan guru kerohanian dan tiada kaitan dengan sesiapa.

Sila bersabar, jaga adab, jangan taksub, jauhi syirik, jangan menipu dan jangan mencarut.

Saya anti penganiayaan, penipuan (scammer), ajaran sesat (sihir, syirik dan khurafat) dan kumpulan gila isim jahil murokkab.

Semua amalan menyimpang dari akidah Islam saya tolak. Saya tidak suka perdebatan, perbalahan mencarut dan memaki-hamun. Mereka yang biadap saya tinggalkan terus. Memaki dan mencarutkan saya? Saya sekolahkan adab pakej maki free.

Rules saya :
1) Tidak beri sedekah kepada scammer online.
2) Tidak berminat mengumpat, cerita hal orang tiada kaitan dengan saya, kondem tanpa dengar hal sebenar, saya tidak suka dan tidak mahu dengar.
3) Beri salam senyap dan hendak bersembang kosong adalah dilarang sama sekali.

https://linktr.ee/PuteriNurCahayaCikguiEta

Terima kasih sudi berkunjung. Sila komen untuk saya singgah laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan entri (artikel) sahaja disiarkan. Harap maklum.

Ingin beriklan secara professional? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com ya.