13 March 2013

Silence Day of Wednesday #2 ALHAMDULILLAH.... REZEKI


8 comments:

  1. Wah! banyak jugak tu... Dah pakai?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak bleh pakai... guna je utk beli buku.... hehe... Yg baucer AEON tu utk anak2. Sume rezqi yg dpt adalah utk anak2, akak ni menumpang je. Kerja utk anak2. Alhamdulillah. Terima kasih Erin (Cik ke encik ni) sudi singgah lagi

      Delete
  2. Alhamdulillah..boleh belanje yaya :)

    ReplyDelete
  3. hihi bolehlah belanja sy buku sketul dua :P

    ReplyDelete

DISCLAIMER

Saya bukan perawat, bukan guru silat, bukan guru kerohanian dan tiada kaitan dengan sesiapa.

Sila bersabar, jaga adab, jangan taksub, jauhi syirik, jangan menipu dan jangan mencarut.

Saya anti penganiayaan, penipuan (scammer), amalan merepek, amalan syirik khurafat dan ajaran sesat. Semua amalan menyimpang dari agama Islam saya tolak terus. Saya tidak suka perdebatan, perbalahan mencarut dan memaki-hamun. Mereka yang biadap saya tinggalkan terus.

Rules saya :
1) Saya tidak memberi sedekah secara online.
2) Saya tidak berminat mengumpat, cerita hal orang tiada kaitan dengan saya, kondem tanpa dengar hal sebenar, saya tak nak dengar dan saya tak suka.
3) Beri salam senyap dan hendak bersembang kosong adalah dilarang sama sekali.
5) Hendak bimbingan (coaching), ikut rules saya. Lengkapkan borang diberi.

Terima kasih sudi berkunjung. Sila komen untuk saya singgah laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan entri (artikel) sahaja disiarkan. Harap maklum. 😁

Ingin beriklan secara professional? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com ya. 😁

Featured Post

SIAPA BLOGGER Puteri Nur Cahaya Cikgu iEta?