09 March 2013

mmmmmmmmmmmm.........................

As salam

Tegur salah, tak tegur salah
Jadi semua serba salah


SUMBER

Cuba bawa-bawa bertenang...


SUMBER

buruknye headerku... huhu...

4 comments:

  1. ishh budak2 zaman skrg terlalu dimanjakan sgt..kalo dulu kena pkul sikit gn cikgu xdenya nak ngadu2 kat mak, sbb kte yg salah kan, kalo ngadu nnt mak plak yg mrh kte, tp bdk2 zaman skrg terbalik kuang plak..huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu, saya pun sama macamtu. kalau ngadu, siapla, kena marah balik dgn parents. Terima kasih sudi singgah sini ^_^

      Delete
  2. Salam.

    Perghh, masing2 nak menang - parents n teachers.

    Yang penting, jangan anak2 jdi mangsa.

    #waaaa..blog akk dah berubah..cantik :) ni mesti gigih renovate ni,hehehe ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. W'salam. Dah tak cantik balik dah... terpadam codingnya... ni sedang menggigihkan diri utk cantikkan balik. huhu...

      Delete

DISCLAIMER

Saya bukan perawat, bukan guru silat, bukan guru kerohanian dan tiada kaitan dengan sesiapa.

Sila bersabar, jaga adab, jangan taksub, jauhi syirik, jangan menipu dan jangan mencarut.

Saya anti penganiayaan, penipuan (scammer), amalan merepek, amalan syirik khurafat dan ajaran sesat. Semua amalan menyimpang dari agama Islam saya tolak terus. Saya tidak suka perdebatan, perbalahan mencarut dan memaki-hamun. Mereka yang biadap saya tinggalkan terus.

Rules saya :
1) Saya tidak memberi sedekah secara online.
2) Saya tidak berminat mengumpat, cerita hal orang tiada kaitan dengan saya, kondem tanpa dengar hal sebenar, saya tak nak dengar dan saya tak suka.
3) Beri salam senyap dan hendak bersembang kosong adalah dilarang sama sekali.
5) Hendak bimbingan (coaching), ikut rules saya. Lengkapkan borang diberi.

Terima kasih sudi berkunjung. Sila komen untuk saya singgah laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan entri (artikel) sahaja disiarkan. Harap maklum. 😁

Ingin beriklan secara professional? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com ya. 😁

Featured Post

Maklumat pelajar bukan untuk dijual