SLIDE POWER POINT DIVIDEOKAN SEMESTER 5

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللّهِ وَبَرَكَاتُه

Harap maklum, semua video slide powerpoint yang saya hasilkan adalah tanpa suara bagi memudahkan pembacaan ilmiah anda.

SUBJEK PENILAIAN & PENGUKURAN
TAJUK : JENIS-JENIS UJIAN




SUBJEK SAINS KUANTITATIF ASAS
TAJUK : KEBARANGKALIAN



SUBJEK TEKNOLOGI PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN
TAJUK : BAHAN BANTU MENGAJAR (BBM) BAHASA ARAB, TAHUN 5
(Pembentangan dan assignment subjek ini saya lakukan secara individu)



Moga bermanfaat ^_^






Comments

  1. nice sharing kak...hari ni entry x best sikit...sebabnya... kelam kabut... huuuu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak pun update entri ni ms sdg rehat je. Coz hr ni hr pertama bekerja lps 70 hr bercuti bersalin, agak kelam kabut sikit. sesekali mcm blur je sbb terlampau lm bercuti kowt... haha... Tp, dlm otak bnyk benda nk cerita

      Delete
  2. akak, ni memang bermanfaat sgt ni.. hehe :D

    ReplyDelete
  3. nina tak tau pun ade slide powerpoint . hikhik . thanks sebab tambah kan ilmu untk ninaa

    ReplyDelete

Post a Comment

DISCLAIMER

Saya bukan perawat, bukan guru silat, bukan guru kerohanian dan tiada kaitan dengan sesiapa.

Sila bersabar, jaga adab, jangan taksub, jauhi syirik, jangan menipu dan jangan mencarut.

Saya anti penganiayaan, penipuan (scammer), ajaran sesat (sihir, syirik dan khurafat) dan kumpulan gila isim jahil murokkab.

Semua amalan menyimpang dari akidah Islam saya tolak. Saya tidak suka perdebatan, perbalahan mencarut dan memaki-hamun. Mereka yang biadap saya tinggalkan terus. Memaki dan mencarutkan saya? Saya sekolahkan adab pakej maki free.

Rules saya :
1) Tidak beri sedekah kepada scammer online.
2) Tidak berminat mengumpat, cerita hal orang tiada kaitan dengan saya, kondem tanpa dengar hal sebenar, saya tidak suka dan tidak mahu dengar.
3) Beri salam senyap dan hendak bersembang kosong adalah dilarang sama sekali.

https://linktr.ee/PuteriNurCahayaCikguiEta

Terima kasih sudi berkunjung. Sila komen untuk saya singgah laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan entri (artikel) sahaja disiarkan. Harap maklum.

Ingin beriklan secara professional? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com ya.