11 March 2013

TERIMA KASIH KEPADA 5 BLOGGER INI


Ribuan ucapan terimakasih kepada 5 orang blogger berikut
Kerana sering menjengah dan sudi memberi komen di entri blog ieta

Sijil penghargaan buat mereka
(Seadanya, tak pandai sangat)






Jasa dan sumbangan kalian amat saya hargai. Terima kasih kepada 5 blogger hebat ini.

12 comments:

  1. wah2..siap ada sijil lagi tu.
    terima kasih :)
    hidup dalam dunia blogger ni kena la selalu bertegur sapa kan.

    ReplyDelete
  2. Wahhhh.. memang rajin mereka ni, menjadi top pengomen tegar.. Tahniah k.ieta..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah, bukan senang utk meninggalkan komen dalam setiap blog yg kita singgah. Mrk ber 5 mmg rajin. Trm kasih Irwan krn sudi singgah ^_^

      Delete
  3. wah,,best nya..akak..singgah bace sini
    http://misteriomuchacha.blogspot.com/2013/03/review-blog-kak-ieta.html

    ReplyDelete
  4. eh? nama saya pon ada tersenarai jugak lah...siap ada sijil lagi...mmg terharu sgt...apa2 pun terima kasih kepada Pn. Ieta sebab sudi menyediakan hadiah tersebut....tahniah juga kepada rakan2 lain yg dapat tempat pertama sampai ke-4 tu...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. En. Hatimi mmg sll tersenarai sebagai blogger yg rajin komen. Dlm blog Mia pun sll en. Hatimi tersenarai. Tahniah dan sama2... ^_^

      Delete
  5. Horray.. ada sijil. Mcm ni saya pun mahu cuba lah rajin komen di sini. Tahniah pd yg dah ada sijil...

    ReplyDelete
  6. oh akak maaflah, sy bru on9 selepas 5hri hehe.. alhamdulillah. terima kasih banyak2 ye kak ! yeayy siap dapat sijil. nnt sy letak kat blog :D

    ReplyDelete

DISCLAIMER

Saya bukan perawat, bukan guru silat, bukan guru kerohanian dan tiada kaitan dengan sesiapa.

Sila bersabar, jaga adab, jangan taksub, jauhi syirik, jangan menipu dan jangan mencarut.

Saya anti penganiayaan, penipuan (scammer), amalan merepek, amalan syirik khurafat dan ajaran sesat. Semua amalan menyimpang dari agama Islam saya tolak terus. Saya tidak suka perdebatan, perbalahan mencarut dan memaki-hamun. Mereka yang biadap saya tinggalkan terus.

Rules saya :
1) Saya tidak memberi sedekah secara online.
2) Saya tidak berminat mengumpat, cerita hal orang tiada kaitan dengan saya, kondem tanpa dengar hal sebenar, saya tak nak dengar dan saya tak suka.
3) Beri salam senyap dan hendak bersembang kosong adalah dilarang sama sekali.
5) Hendak bimbingan (coaching), ikut rules saya. Lengkapkan borang diberi.

Terima kasih sudi berkunjung. Sila komen untuk saya singgah laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan entri (artikel) sahaja disiarkan. Harap maklum. 😁

Ingin beriklan secara professional? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com ya. 😁

Featured Post

SIAPA BLOGGER Puteri Nur Cahaya Cikgu iEta?