CARI DI SINI

05 April 2013

TYPO FRIDAY #1 : ENTRY MENGARUT TETAPI BERTAZKIRAH

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهْ
Dipagi yang indah ini, bersempena dengan hari Jumaat, penghulu segala hari. Saya ingin menceritakan tentang
eh bukan membebel a.ka.a menceceh tentang apa-apa aje la. Sila sudi-sudikan membaca dan menajamkan mata atau membuat tidak-nampak ke atas sebarang kedisilapan yang telah saya taip memandangkan, ini adalah tradisinya. ak.k.a caranya. Headehlah... memanghancus jadinya... haha

Idea dah blur da... oklah semua. Sambung dilain kali. Wassalamu'alaikum Warahmatullahiwabarakahtuh wamaghfiratuh waridhwanuh. Sekian, terima kasih.

^__^ ^__^ ^__^ ^__^ ^__^ ^__^ ^__^ ^__^ ^__^

UPDATE

SABAR ITU INDAH JIKA ANDA TIDAK TAHU MARAH. 
SABAR ITU INDAH JIKA ANDA MEMANG TIDAK SUKA MARAH-MARAH.
ieta mat sa'ad

 Dari wall Salmiah Saad

7 comments:

  1. ok la tu tak terserlah sgt typo nye...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. org hari jumaat buat tazkirah yg baik2, sy buat entry mengarut. tu yg update lain. sebelah bawahnya ada tazkirah sendiri dan dari sumber lain. hehe

      Delete
  2. Haha mengarut2 hee. Akak..mana page pengumuman pemenang..hilang pulak?

    ReplyDelete
  3. salam. jadi kita kena muhasabah diri kita sendiri sebelum mengkritik org lain kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Demi masa, manusia itu berada di dalam kerugian. Kecuali orang yang berpesan-pesan dengan kebaikan dan berpesan-pesan dgn kesabaran" Al-'Asr
      Muhasabah diri itu sememangnya lbh baik dari menuding jari ^__^

      Delete
  4. betol tu dear :) tak perlu nak tunding jari kat orang lain

    ReplyDelete

Hanya komen berkaitan entri dan bukan iklan sahaja disiarkan. Harap maklum.

Jika mesej atau email saya terus nyatakan,
1) Nama.
2) Dari mana tahu saya.
3) Dari channel mana
4) Tujuan mesej
Sebab saya ada banyak channel.

Rules saya :
1) Nak minta sedekah saya tak bagi online ni.
2) Jangan buang masa saya dengan mengumpat, cerita tiada kaitan dengan saya, kondem tanpa dengar hal sebenar, saya tak nak dengar dan saya tak suka.
3) Setakat beri salam senyap jangan mesej saya.
4) Setakat nak bersembang kosong jangan mesej saya.
5) Nak bimbingan (coaching), ikut rules saya. Saya beri borang lengkapkan.

Terima kasih 😊
Puteri Nur Cahaya @ Cikgu iEta
Suri Rumah Sepenuh Masa,
Freelance Blogger & Social Media Expert Coach

Ingin beriklan? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com ya 😁

Terima kasih sudi singgah dan komen

AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA





AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cadangan ATAU komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam ATAU negatif dengan niat untuk menyakiti hati, menganiayai, mengugut ATAU mengganggu orang lain dengan ATAU tanpa mendedahkan identitinya adalah suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun ATAU kedua-duanya sekali. HARAP MAKLUM






TULIS CADANGAN ATAU PERTANYAAN DI SINI

Name

Email *

Message *