05 April 2013

TYPO FRIDAY #1 : ENTRY MENGARUT TETAPI BERTAZKIRAH

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهْ
Dipagi yang indah ini, bersempena dengan hari Jumaat, penghulu segala hari. Saya ingin menceritakan tentang
eh bukan membebel a.ka.a menceceh tentang apa-apa aje la. Sila sudi-sudikan membaca dan menajamkan mata atau membuat tidak-nampak ke atas sebarang kedisilapan yang telah saya taip memandangkan, ini adalah tradisinya. ak.k.a caranya. Headehlah... memanghancus jadinya... haha

Idea dah blur da... oklah semua. Sambung dilain kali. Wassalamu'alaikum Warahmatullahiwabarakahtuh wamaghfiratuh waridhwanuh. Sekian, terima kasih.

^__^ ^__^ ^__^ ^__^ ^__^ ^__^ ^__^ ^__^ ^__^

UPDATE

SABAR ITU INDAH JIKA ANDA TIDAK TAHU MARAH. 
SABAR ITU INDAH JIKA ANDA MEMANG TIDAK SUKA MARAH-MARAH.
ieta mat sa'ad

 Dari wall Salmiah Saad

7 comments:

  1. ok la tu tak terserlah sgt typo nye...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. org hari jumaat buat tazkirah yg baik2, sy buat entry mengarut. tu yg update lain. sebelah bawahnya ada tazkirah sendiri dan dari sumber lain. hehe

      Delete
  2. Haha mengarut2 hee. Akak..mana page pengumuman pemenang..hilang pulak?

    ReplyDelete
  3. salam. jadi kita kena muhasabah diri kita sendiri sebelum mengkritik org lain kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Demi masa, manusia itu berada di dalam kerugian. Kecuali orang yang berpesan-pesan dengan kebaikan dan berpesan-pesan dgn kesabaran" Al-'Asr
      Muhasabah diri itu sememangnya lbh baik dari menuding jari ^__^

      Delete
  4. betol tu dear :) tak perlu nak tunding jari kat orang lain

    ReplyDelete

DISCLAIMER

Saya bukan perawat, bukan guru silat, bukan guru kerohanian dan tiada kaitan dengan sesiapa.

Sila bersabar, jaga adab, jangan taksub, jauhi syirik, jangan menipu dan jangan mencarut.

Saya anti penganiayaan, penipuan (scammer), amalan merepek, amalan syirik khurafat dan ajaran sesat. Semua amalan menyimpang dari agama Islam saya tolak terus. Saya tidak suka perdebatan, perbalahan mencarut dan memaki-hamun. Mereka yang biadap saya tinggalkan terus.

Rules saya :
1) Saya tidak memberi sedekah secara online.
2) Saya tidak berminat mengumpat, cerita hal orang tiada kaitan dengan saya, kondem tanpa dengar hal sebenar, saya tak nak dengar dan saya tak suka.
3) Beri salam senyap dan hendak bersembang kosong adalah dilarang sama sekali.
5) Hendak bimbingan (coaching), ikut rules saya. Lengkapkan borang diberi.

Terima kasih sudi berkunjung. Sila komen untuk saya singgah laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan entri (artikel) sahaja disiarkan. Harap maklum. 😁

Ingin beriklan secara professional? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com ya. 😁

Featured Post

SIAPA BLOGGER Puteri Nur Cahaya Cikgu iEta?