PENGENALAN RINGKAS

Blog Kisah Cikgu ieta adalah penjenamaan semula bagi Blog ieta. Blog ini memaparkan pelbagai pengalaman penulis dan pembaca yang menghantar e-mail atau berjumpa sendiri dengan penulis, panduan dan kisah hidup manusia biasa dan kalangan guru. Juga tips, tutorial blog dan pelbagai panduan. Sesekali hal-ehwal bisnis, resepi dan isu-isu semasa dipaparkan untuk bacaan dan rujukan pembaca. Terima kasih sudi berkunjung. Kunjungan dan komen anda amat dihargai :)

BERHENTI BERBLOGGING

As salam.

Saya berhenti berblogging buat beberapa hari ini untuk menyiapkan editing 2 tugasan berkumpulan iaitu subjek Keusahawanan yang perlu dibentangkan pada hari Sabtu ini dan 2 tugasan subjek TITAS yang perlu dihantar pada hari Ahad ini.

Harapan dan doa saya moga kalian tidak jemu bertandang ke ruang blog saya yang sederhana ini dan manfaatkanlah sebaiknya segala ilmu dan sebagainya yang terdapat di dalamnya walaupun blog saya tak sehebat mana.... PR saya pun zero lagi... hehe...

Kepada semua blogger yang baru menjadi rakan saya, terima kasih banyak-banyak. Kepada silent reader, terima kasih sudi menaikkan pageviews blog saya. Tanpa anda semua, tak mungkin blog saya terus dengan perkara bermanfaat untuk saya dan anda semua. Jika ada sebarang permasalahan dan pertanyaan, sila ajukan ke emel saya melalui borang di sebelah bawah, kanan ruangan sidebar blog saya.

Doakan saya cemerlang dalam sesi pembentangan pada hari Sabtu ini dan cemerlang juga dalam peperiksaan pada 12/6/2013 bagi subjek B.I dan pada 14/6/2013 bagi subjek TITAS.


Sesungguhnya, bukan senang untuk senang dan setiap kepayahan itu, pasti ada nikmat dan hikmah yang tersembunyi...
SHARE

Kisah Cikgu ieta

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 orang yang sudi komen:

Post a Comment

1) Komen anda ditapis. Hanya komen berkaitan entri dan bukan link iklan sahaja disiarkan. Harap maklum.

2) Ingin beriklan? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com ya ^__^

Terima kasih sudi singgah dan komen... ^__^

AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA

AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cadangan ATAU komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam ATAU negatif dengan niat untuk menyakiti hati, menganiayai, mengugut ATAU mengganggu orang lain dengan ATAU tanpa mendedahkan identitinya adalah suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun ATAU kedua-duanya sekali. HARAP MAKLUM

EMAIL CADANGAN ATAU PERTANYAAN ANDA DI SINI

Name

Email *

Message *