CIKGU IETA

Cikgu ieta berblogging dari tahun 2009. Berkongsi apa sahaja pengalaman Cikgu ieta dan pembaca yang menghantar e-mail atau berjumpa sendiri dengan Cikgu. Suka kongsi panduan dan kisah kehidupan, tips, panduan blog dan macam-macam. Maklumlah Lifestyle Blogger. Bebas menulis apa sahaja. Instagram : https://www.instagram.com/CikguiEta Telegram Channel : https://www.t.me/CikguiEta

MARI BERDOA 2

"Ya Allah, Ya Tuhan kami, kurniakan kepada kami dengan kefahaman para Nabi, hafalan para rasul, Ilham para malaikat yang hampir dengan Mu, wahai Allah yang maha pemurah lagi bijaksana, bukalah hati kami seperti orang yang arif lagi bijaksana. Amin."

"Ya Allah, ajarilah kami perkara yang kami masih jahil, dan berilah kami ingat semula, perkara yang kami sudah lupa, Ya Allah tolong permudahkan semua urusan kerja kami, dan tolong rombak mana-mana simpul pada lidah kami, supaya orang lain dapat memahami kata-kata kami. Amin"

"Ya Allah kurniakankan kepada kami dengan kebaikan yang datang mendadak, dan lindungilah kami dari kejahatan yang ada di dalam dunia ini, kerana sesungguhnya seseorang hamba itu tidak akan tahu apa sahaja yang akan datang pada kami pada setiap pagi dan petang hari. Amin." 

DOA INI DARI RAKAN SEKULIAH SUBJEK B.I
SHARE

Cikgu ieta Blogger, Social Media Influencer, Coaching Online Smart Trading

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 orang yang sudi komen:

Post a Comment

1) Komen anda ditapis. Hanya komen berkaitan entri dan bukan link iklan sahaja disiarkan. Harap maklum.

2) Ingin beriklan? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com ya ^__^

Terima kasih sudi singgah dan komen... ^__^

AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA

AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cadangan ATAU komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam ATAU negatif dengan niat untuk menyakiti hati, menganiayai, mengugut ATAU mengganggu orang lain dengan ATAU tanpa mendedahkan identitinya adalah suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun ATAU kedua-duanya sekali. HARAP MAKLUM

Tulis Cadangan atau pertanyaan Di SINI

Name

Email *

Message *