CARI DI SINI

14 June 2013

NUFFNANG, ieta DAN YUYU ZULAIKHA

As salam.

Dalam kesibukan menghadapi final exam subjek TITAS yang akan saya hadapi sebentar sahaja lagi, saya masih ingin meneruskan blogwalking dan menjengah ke akaun Nuffnang saya.
Saya suka blogwalking dari akaun Nuffnang kerana dari situ saya boleh lihat terus siapakah blogger yang rajin singgah ke blog saya tanpa perlu blogwalking dari ruangan komen entri.

Baru beberapa hari, selang dari tarikh 9/6/2013 saya membuat entri INI, CPUV nuffnang  saya melonjak lagi. Tapi bukanlah sehebat blogger ini...

NUFFNANG, ieta DAN YUYU ZULAIKHA

Teringin juga menjadi blogger sehebat YUYU ZULAIKHA tetapi... untuk menyertai mana-mana perjumpaan berkaitan Nuffnang belum boleh lagi buat masa ini kerana sibuk dengan kerjaya utama saya sebagai guru, baby yang baru 5 bulan  dan juga study. Sesungguhnya, diri ini TIDAK HEBAT seperti cik +Yuyu Zulaikha. Namun kehebatan dan glamour bukanlah yang saya kejarkan. Lagipun... blogging ni hanyalah sambilan semata-mata. Sebenarnya saya kagum dengan beliau, semangat dan cara penulisan beliau yang begitu bersahaja. Itu sahaja yang saya ingin ceritakan sebenarnya... Maaf la, idea setakat ini sahaja. Doakan saya cemerlang dalam exam sebentar lagi ya ? 

Terima kasih kepada semua pengunjung samada silent reader mahupun yang rajin komen kerana sudi berkunjung ke blog saya dan terima kasih tidak terhingga juga kepada pengunjung blog yang sudi klik iklan Nuffnang di dalam blog saya ni. Anda adalah pencetus semangat saya untuk terus menulis dan berblogging.

No comments:

Post a Comment

Hanya komen berkaitan entri dan bukan iklan sahaja disiarkan. Harap maklum.

Jika mesej atau email saya terus nyatakan,
1) Nama.
2) Dari mana tahu saya.
3) Dari channel mana
4) Tujuan mesej
Sebab saya ada banyak channel.

Rules saya :
1) Nak minta sedekah saya tak bagi online ni.
2) Jangan buang masa saya dengan mengumpat, cerita tiada kaitan dengan saya, kondem tanpa dengar hal sebenar, saya tak nak dengar dan saya tak suka.
3) Setakat beri salam senyap jangan mesej saya.
4) Setakat nak bersembang kosong jangan mesej saya.
5) Nak bimbingan (coaching), ikut rules saya. Saya beri borang lengkapkan.

Terima kasih 😊
Puteri Nur Cahaya @ Cikgu iEta
Suri Rumah Sepenuh Masa,
Freelance Blogger & Social Media Expert Coach

Ingin beriklan? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com ya 😁

Terima kasih sudi singgah dan komen

AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA





AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cadangan ATAU komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam ATAU negatif dengan niat untuk menyakiti hati, menganiayai, mengugut ATAU mengganggu orang lain dengan ATAU tanpa mendedahkan identitinya adalah suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun ATAU kedua-duanya sekali. HARAP MAKLUM






TULIS CADANGAN ATAU PERTANYAAN DI SINI

Name

Email *

Message *