07 July 2013

LAGI KEBAIKAN DAN KELEMAHAN GUNA KOMEN GOOGLE+

As salam dan sejahtera semua...

Saya baru balik dari family day di Bukit Gambang Resort, Pahang. Biasa-biasa sahaja percutian selama 3 hari 2 malam kali ini. Mungkin di waktu yang bersesuaian, saya akan kongsikan perkara berkaitannya yang bersesuaian.

Ingat tak saya pernah buat entri KEBAIKAN DAN KELEMAHAN GUNA KOMEN GOOLE+ beberapa bulan dahulu? Di dalam entri tersebut, saya telah menceritakan 9 kebaikan menggunakan komen google+ hasil dari pengalaman saya. Hari ini saya terjumpa 1 lagi kebaikan menggunakan komen google+ iaitu pengguna komen google+ boleh mengetahui siapa yang mengongsikan entri pengguna komen google+ sekalipun mereka tidak backlink atau maklumkan kepada penulis blog. Anda boleh melihatnya melalui notification yang boleh diklik dan terpapar di sebelah kanan dashboard blog. Saya printscrinkan supaya anda lebih mudah faham seperti contoh di bawah pada entri saya 10 TIPS ANAK TIDUR LENA.

PANDUAN BLOGGING, KEBAIKAN DAN KELEMAHAN GUNA KOMEN GOOGLE+, GOOGLE, TUTORIAL GOOGLE+


PANDUAN BLOGGING, KEBAIKAN DAN KELEMAHAN GUNA KOMEN GOOGLE+, GOOGLE, TUTORIAL GOOGLE+


Terima kasih +ankara evdenevenakliyat sudi like dan kongsikan entri saya ini.

Update 30/9/2013 : Kelemahan komen goole+ 
  1. Pengunjung tidak dapat meninggalkan url link kecuali copy paste url link yang diinginkan atau taipkan seperti ini> www.ieta-myblog.blogspot.com 
  2. Bila bertukar kepada komen blogger yang asal, semua komen hilang pada entri kerana ia tersimpan dalam ruang komuniti blog anda.
Kepada blogger yang meninggalkan komen dan bertanya sebarang pertanyaan, bila saya selesai rehat seketika, Inshaa Allah saya berkunjung ke blog anda ya. Terima kasih semua :)



1 comment:

DISCLAIMER

Saya bukan perawat, bukan guru silat, bukan guru kerohanian dan tiada kaitan dengan sesiapa.

Sila bersabar, jaga adab, jangan taksub, jauhi syirik, jangan menipu dan jangan mencarut.

Saya anti penganiayaan, penipuan (scammer), amalan merepek, amalan syirik khurafat dan ajaran sesat. Semua amalan menyimpang dari agama Islam saya tolak terus. Saya tidak suka perdebatan, perbalahan mencarut dan memaki-hamun. Mereka yang biadap saya tinggalkan terus.

Rules saya :
1) Saya tidak memberi sedekah secara online.
2) Saya tidak berminat mengumpat, cerita hal orang tiada kaitan dengan saya, kondem tanpa dengar hal sebenar, saya tak nak dengar dan saya tak suka.
3) Beri salam senyap dan hendak bersembang kosong adalah dilarang sama sekali.
5) Hendak bimbingan (coaching), ikut rules saya. Lengkapkan borang diberi.

Terima kasih sudi berkunjung. Sila komen untuk saya singgah laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan entri (artikel) sahaja disiarkan. Harap maklum. 😁

Ingin beriklan secara professional? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com ya. 😁

Featured Post

SIAPA BLOGGER Puteri Nur Cahaya Cikgu iEta?