PENGENALAN RINGKAS

Blog Kisah Cikgu ieta adalah penjenamaan semula bagi Blog ieta. Blog ini memaparkan pelbagai pengalaman penulis dan pembaca yang menghantar e-mail atau berjumpa sendiri dengan penulis, panduan dan kisah hidup manusia biasa dan kalangan guru. Juga tips, tutorial blog dan pelbagai panduan. Sesekali hal-ehwal bisnis, resepi dan isu-isu semasa dipaparkan untuk bacaan dan rujukan pembaca. Terima kasih sudi berkunjung. Kunjungan dan komen anda amat dihargai :)

BLOG SEBAGAI PENDAPATAN SAMPINGAN

BLOG SEBAGAI PENDAPATAN SAMPINGAN , BEN ASHAARI, SEGMEN, PERKONGSIAN DAN IKLAN MEMBANTU BLOGGER MENJANA WANG ONLINE


Segmen BLOG SEBAGAI PENDAPATAN SAMPINGAN  dibuat oleh blogger BEN ASHAARI (Sila klik). Siapa tak kenal beliau kan... Kebetulan buka fb, ternampak status beliau tentang segmen ini. Segmen ni 2 jam je tau… Syaratnya mudah. Saya mula berblogging pada tahun 2009. Ketika itu, saya tidak menyedari saya dapat menjadikan Blog sebagai pendapatan sampingan saya. Saya mendaftar di NUFFNANG.COM. Saja je suka sukinya hati... cantikkan iklan tu? Bermula dengan RM 0.25 sahaja. Kini semakin meningkat dan terus meningkat. Blogging secara part time telah menampakkan hasil tanpa disangka-sangka juga melalui 8share dan JomNiaga.

Sebenarnya kan, PERKONGSIAN DAN IKLAN MEMBANTU BLOGGER MENJANA WANG ONLINE.  
SHARE

Cikgu ieta Ejen Ebook Saka 40 (No. ID : 4)Ebook Saka Sifu AjimAura

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 orang yang sudi komen:

Post a Comment

1) Komen anda ditapis. Hanya komen berkaitan entri dan bukan link iklan sahaja disiarkan. Harap maklum.

2) Ingin beriklan? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com ya ^__^

Terima kasih sudi singgah dan komen... ^__^

AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA

AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cadangan ATAU komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam ATAU negatif dengan niat untuk menyakiti hati, menganiayai, mengugut ATAU mengganggu orang lain dengan ATAU tanpa mendedahkan identitinya adalah suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun ATAU kedua-duanya sekali. HARAP MAKLUM

EMAIL CADANGAN ATAU PERTANYAAN ANDA DI SINI

Name

Email *

Message *