04 April 2014

AWAK NAK POLIGAMI?

Macam best je tajuk ni kan? AWAK NAK POLIGAMI? Bikin gempak  je kan?

Ini adalah perbualan sepasang suami isteri semasa on the way  ke Restoran Wong Solo untuk menikmati makan malam di sana.

Isteri: B, awak nak poligami?
Suami: (tak jawab, tapi terus pandang isteri sambil tersengih-sengih)
Isteri: Eh, yang awak sengih-sengih ni kenapee??
Suami: (masih teruskan menyengih)
Isteri: Eh, lerghhh...bukan poligami yg tu lah! Saye tanye pasal air poligami!
Suami: (sambil tersengih) Maluu la awak tanye kite camtu... (sengih lagi)
Isteri: -___-

Awak nak poligami? ni bukanlah nak highlight isu poligami... Sebab saya sudah pernah buat dua (2) artikel tentang Poligami. Malas dah nak buat lagi entri sebegini. Tapi sebab nak berkongsi dengan pembaca tentang Restoran Wong Solo yang ada air poligami tu, terpaksalah publish perbualan kelakar bertajuk Awak nak poligami? ni. Kelakar tak? Saya rasa kelakar sebab masa diceritakan saya gelak sampai keluar air mata. Hehe.

Dah beli, dah baca ke Kitab Teknik SEO Merah Jambu?

Jom layan jap video ni


Pssss....
Dah baca artikel membuka minda dari Tuan Denaihati tentang Diego Garcia dan hasil kajian  Datuk Kapten Nik Huzlan Nik Hussain Bekas Ketua Pilot MAS tentang MH370? Apapun, mari bersama kita berDoa Buat MH370 agar segala kemusykilan lekas terlerai dengan segera...

8 comments:

DISCLAIMER

Saya bukan perawat, bukan guru silat, bukan guru kerohanian dan tiada kaitan dengan sesiapa.

Sila bersabar, jaga adab, jangan taksub, jauhi syirik, jangan menipu dan jangan mencarut.

Saya anti penganiayaan, penipuan (scammer), amalan merepek, amalan syirik khurafat dan ajaran sesat. Semua amalan menyimpang dari agama Islam saya tolak terus. Saya tidak suka perdebatan, perbalahan mencarut dan memaki-hamun. Mereka yang biadap saya tinggalkan terus.

Rules saya :
1) Saya tidak memberi sedekah secara online.
2) Saya tidak berminat mengumpat, cerita hal orang tiada kaitan dengan saya, kondem tanpa dengar hal sebenar, saya tak nak dengar dan saya tak suka.
3) Beri salam senyap dan hendak bersembang kosong adalah dilarang sama sekali.
5) Hendak bimbingan (coaching), ikut rules saya. Lengkapkan borang diberi.

Terima kasih sudi berkunjung. Sila komen untuk saya singgah laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan entri (artikel) sahaja disiarkan. Harap maklum. 😁

Ingin beriklan secara professional? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com ya. 😁

Featured Post

SIAPA BLOGGER Puteri Nur Cahaya Cikgu iEta?