Wordless Of Wednesday 32 : Si Comel yang pelik

WORDLESS OF WEDNESDAY, Bayi, Baby, Bayi Comel, Baby comel, Anak, Anak Comel, Si Comel Yang Pelik, http://www.blogieta.com/2014/04/wordless-of-wednesday-32-si-comel-yang.html


WORDLESS OF WEDNESDAY, Bayi, Baby, Bayi Comel, Baby comel, Anak, Anak Comel, Si Comel Yang Pelik, http://www.blogieta.com/2014/04/wordless-of-wednesday-32-si-comel-yang.html

WORDLESS OF WEDNESDAY, Bayi, Baby, Bayi Comel, Baby comel, Anak, Anak Comel, Si Comel Yang Pelik, http://www.blogieta.com/2014/04/wordless-of-wednesday-32-si-comel-yang.html

Comments

  1. mesti pelik tengok mak dia tu. haha

    ReplyDelete
  2. pelik tengok kamera kot, sampai macam tu sekali.

    ReplyDelete
  3. saya yang lagi pelik .. alolololo tapi comel tau geram je kita hiks

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la pasal...akak lagi geram... ni masa 2 bulan. Skrg dia dah setahun, lagi lah comel... encem je... bangun pagi je senyum. Siap pik3 apa aje yg dia pegang... ^__^

      Delete
  4. Heee comelnya... nak cubit pipi sikit boleh?

    ReplyDelete
  5. Seriusnya hehee.. comel.. :) :)

    ReplyDelete

Post a Comment

DISCLAIMER

Saya bukan perawat, bukan guru silat, bukan guru kerohanian dan tiada kaitan dengan sesiapa.

Sila bersabar, jaga adab, jangan taksub, jauhi syirik, jangan menipu dan jangan mencarut.

Saya anti penganiayaan, penipuan (scammer), ajaran sesat (sihir, syirik dan khurafat) dan kumpulan gila isim jahil murokkab.

Semua amalan menyimpang dari akidah Islam saya tolak. Saya tidak suka perdebatan, perbalahan mencarut dan memaki-hamun. Mereka yang biadap saya tinggalkan terus. Memaki dan mencarutkan saya? Saya sekolahkan adab pakej maki free.

Rules saya :
1) Tidak beri sedekah kepada scammer online.
2) Tidak berminat mengumpat, cerita hal orang tiada kaitan dengan saya, kondem tanpa dengar hal sebenar, saya tidak suka dan tidak mahu dengar.
3) Beri salam senyap dan hendak bersembang kosong adalah dilarang sama sekali.

https://linktr.ee/PuteriNurCahayaCikguiEta

Terima kasih sudi berkunjung. Sila komen untuk saya singgah laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan entri (artikel) sahaja disiarkan. Harap maklum.

Ingin beriklan secara professional? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com ya.