Baru siap satu...

"Baru siap satu..." Ada lagi 12 set... Kelas pagi ok lagi, sebab tak ramai. Kelas petang... ramai...

Baru siap satu... tanda kertas exam tu. Pehtu, hajat dihati setiap saat dan setiap jam nak update entri tapi tak mampu... Jadi, cuba setiap hari lah dahulu... Mungkin entri ni kurang ber SEO... Tapi tak mengapa... just try...

Baru siap satu... Kepala dah sakit macam nak pecah. Tadi taip by fhone pun laju-laju... Baru siap satu... Yang 12 set lagi tu, akan saya siapkan satu persatu berselang waktu mengajar dan kerja rumahtangga di dahulu... So, relax dahulu. K. Bai. Wassalam.

Jadi guru kena sabar...

Kisah guru, Tanda kertas periksa, Baru siap satu..., Rait kertas periksa, sakit kepala, Ada lagi 12 weh..., Jom Buat Duit dengan Affiliate, Pakar SEO, Jadi Guru Kena sabar

Psss....
Khas untuk anda yang bijak pandai! Jom Buat Duit dengan Affiliate guna teknik dan taktik hebat dari pakar SEO penulis Kitab Teknik SEO Merah Jambu (Klik)

Comments

Post a Comment

DISCLAIMER

Saya bukan perawat, bukan guru silat, bukan guru kerohanian dan tiada kaitan dengan sesiapa.

Sila bersabar, jaga adab, jangan taksub, jauhi syirik, jangan menipu dan jangan mencarut.

Saya anti penganiayaan, penipuan (scammer), ajaran sesat (sihir, syirik dan khurafat) dan kumpulan gila isim jahil murokkab.

Semua amalan menyimpang dari akidah Islam saya tolak. Saya tidak suka perdebatan, perbalahan mencarut dan memaki-hamun. Mereka yang biadap saya tinggalkan terus. Memaki dan mencarutkan saya? Saya sekolahkan adab pakej maki free.

Rules saya :
1) Tidak beri sedekah kepada scammer online.
2) Tidak berminat mengumpat, cerita hal orang tiada kaitan dengan saya, kondem tanpa dengar hal sebenar, saya tidak suka dan tidak mahu dengar.
3) Beri salam senyap dan hendak bersembang kosong adalah dilarang sama sekali.

https://linktr.ee/PuteriNurCahayaCikguiEta

Terima kasih sudi berkunjung. Sila komen untuk saya singgah laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan entri (artikel) sahaja disiarkan. Harap maklum.

Ingin beriklan secara professional? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com ya.