CARI DI SINI

07 May 2014

Wordless Of Wednesday 34 : Agihan wajib bulanan

Wordless Of Wednesday 34 : Agihan wajib bulanan, Wordless Of Wednesday, Agihan gaji, Agihan bulanan, Cara menabung, Cara berjinat, Cara bijak berbelanja, Berhemmah dalam berbelanja, http://www.blogieta.com/2014/05/wordless-of-wednesday-34-agihan-wajib.html

Wordless Of Wednesday – Setiap hari rabu semua blogger akan menerbitkan satu entri gambar tanpa meletakkan apa-apa keterangan untuk menjelaskan gambar tersebut. Terpulang pada pembaca untuk buat penilaian dan komen mengenainya.

16 comments:

  1. Selamat hari raya..eh..eh..:D ehhehe

    ReplyDelete
  2. itu agihan wajib.. yg tak wajib pon ada..:p

    ReplyDelete
  3. Duit raya ke tu? Nak mintak sikit...

    ReplyDelete
  4. Wuh agihkan dalam sampul pulak ye

    ReplyDelete
  5. agihan perbelanjaan tu..ye tak?

    ReplyDelete
  6. Emm memang macam ni lah kan..bila dah pakai kereta, rumah, isteri, semuanya nak kena agihkan setiap bulan..haha

    ReplyDelete
  7. dah nak agihkan kad raya ke kak..hehe

    ReplyDelete
  8. Selamat hari raya Leta...he..he. Apa-apa pun Alhamdulillah rezeki yang dikongsi pasti akan bertambah..

    ReplyDelete

DISCLAIMER

Saya bukan perawat, bukan guru silat, bukan guru kerohanian dan tiada kaitan dengan gang paranoid akhir zaman dan teori konspirasi yang gila isim keturunan atau isim makrifat.

Sila sabar, jaga adab, jangan taksub, jauhi syirik, jangan menipu dan jangan mencarut.

Saya anti penganiayaan, penipuan (scammer), amalan merepek, syirik, sesat dan khurafat. Semua amalan menyimpang dari agama Islam saya tolak dan bangkang sepenuhnya.

Saya benci perdebatan, perbalahan mencarut dan memaki-hamun. Mereka yang biadap saya reject terus.

Terima kasih sudi berkunjung. Sila komen untuk saya singgah laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan entri (artikel) sahaja disiarkan. Harap maklum. 😁

Jika mesej atau email saya sila nyatakan,
1) Nama.
2) Dari mana kenal saya.
3) Tujuan mesej
Sebab saya ada banyak laman sosial, sila nyatakan nama channel atau laman sosial anda kenal saya.

Rules saya :
1) Saya tidak memberi sedekah secara online.
2) Saya tidak berminat mengumpat, cerita hal orang tiada kaitan dengan saya, kondem tanpa dengar hal sebenar, saya tak nak dengar dan saya tak suka.
3) Beri salam senyap dan hendak bersembang kosong adalah dilarang sama sekali.
5) Hendak bimbingan (coaching), ikut rules saya. Lengkapan borang diberi.

Terima kasih 😊
Nama pena,
Puteri Nur Cahaya @ Cikgu iEta
Suri Rumah Sepenuh Masa,
Freelance Blogger, Social Media Expert Coach. Pembekal Pemborong Biskut Homemade dan Kudapan.

Ingin beriklan secara professional? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com ya. 😁

AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA





AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cadangan ATAU komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam ATAU negatif dengan niat untuk menyakiti hati, menganiayai, mengugut ATAU mengganggu orang lain dengan ATAU tanpa mendedahkan identitinya adalah suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun ATAU kedua-duanya sekali. HARAP MAKLUM






TULIS CADANGAN ATAU PERTANYAAN DI SINI

Name

Email *

Message *