07 May 2014

Wordless Of Wednesday 34 : Agihan wajib bulanan

Wordless Of Wednesday 34 : Agihan wajib bulanan, Wordless Of Wednesday, Agihan gaji, Agihan bulanan, Cara menabung, Cara berjinat, Cara bijak berbelanja, Berhemmah dalam berbelanja, http://www.blogieta.com/2014/05/wordless-of-wednesday-34-agihan-wajib.html

Wordless Of Wednesday – Setiap hari rabu semua blogger akan menerbitkan satu entri gambar tanpa meletakkan apa-apa keterangan untuk menjelaskan gambar tersebut. Terpulang pada pembaca untuk buat penilaian dan komen mengenainya.

16 comments:

  1. Selamat hari raya..eh..eh..:D ehhehe

    ReplyDelete
  2. itu agihan wajib.. yg tak wajib pon ada..:p

    ReplyDelete
  3. Duit raya ke tu? Nak mintak sikit...

    ReplyDelete
  4. Wuh agihkan dalam sampul pulak ye

    ReplyDelete
  5. agihan perbelanjaan tu..ye tak?

    ReplyDelete
  6. Emm memang macam ni lah kan..bila dah pakai kereta, rumah, isteri, semuanya nak kena agihkan setiap bulan..haha

    ReplyDelete
  7. dah nak agihkan kad raya ke kak..hehe

    ReplyDelete
  8. Selamat hari raya Leta...he..he. Apa-apa pun Alhamdulillah rezeki yang dikongsi pasti akan bertambah..

    ReplyDelete

DISCLAIMER

Saya bukan perawat, bukan guru silat, bukan guru kerohanian dan tiada kaitan dengan sesiapa.

Sila bersabar, jaga adab, jangan taksub, jauhi syirik, jangan menipu dan jangan mencarut.

Saya anti penganiayaan, penipuan (scammer), amalan merepek, amalan syirik khurafat dan ajaran sesat. Semua amalan menyimpang dari agama Islam saya tolak terus. Saya tidak suka perdebatan, perbalahan mencarut dan memaki-hamun. Mereka yang biadap saya tinggalkan terus.

Rules saya :
1) Saya tidak memberi sedekah secara online.
2) Saya tidak berminat mengumpat, cerita hal orang tiada kaitan dengan saya, kondem tanpa dengar hal sebenar, saya tak nak dengar dan saya tak suka.
3) Beri salam senyap dan hendak bersembang kosong adalah dilarang sama sekali.
5) Hendak bimbingan (coaching), ikut rules saya. Lengkapkan borang diberi.

Terima kasih sudi berkunjung. Sila komen untuk saya singgah laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan entri (artikel) sahaja disiarkan. Harap maklum. 😁

Ingin beriklan secara professional? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com ya. 😁

Featured Post

SIAPA BLOGGER Puteri Nur Cahaya Cikgu iEta?