Blogger Syuhada Baharuddin sedang koma.

As salam. "Blogger Syuhada Baharuddin sedang koma". Terkejut bercampur sedih saya membaca berita itu. Kawan-kawan... even beliau baru pertama kali saya jumpa semasa diprogram SBBYEOS2014 haritu... Tapi beliau baik sangat... Kejujurannya dapat saya rasai di sebalik GA yang sedang beliau anjurkan sebelum beliau bercuti honeymoon.


Pagi tadi saya terbaca status Sis Akma Omar. Di ruangan komen ada diyatakan Blogger Syuhada Baharuddin sedang koma.. Sejujurnya saya rasa sangat-sangat sedih... Mohon rakan-rakan semua doakan agar sis Syuhada Baharudin segera sedar dari komanya. Beliau semput than pengsan terus koma. Kini saya masih menanti perkhabaran seterusnya tentang beliau yang kini berada di ICU KPJ Ampang.

Ustaz saya pernah berkata,
"Koma itu adalah ruh terpisah sementara dari jasadnya dan sedang mencari jalan utk kembali semula ke dlm jasadnya".

Moga semua kebaikan yang dilakukan oleh beliau membantu beliau menghadapi detik sukar ini. Sesungguhnya beliau sangat baik dan beliau adalah salah seorang yang membakar semangat bisnes saya ^__^

Kawan-kawan... Mari sama-sama kita doakan... Blogger Syuhada Baharuddin yang sedang koma agar segera sembuh. sesungguhnya beliau insan yang sangat-sangat baik hati... Moga Blogger Syuhada Baharuddin  sedang koma itu segera sembuh dan moga antara kita ada yang Allah makbulkan doanya.

Happy blogging dan teruskan kehidupan seperti biasa walau hati sedang berduka.

Assalamu'alaikum dan maaf zahir batin dari saya untuk semua yg sudi menjadi rakan fb saya dan berkongsi pengalaman mahupun semangat bersama.

Comments

  1. mcm tak percaya jer kan allah tu maha besar..mari kita pakat2 berdoa semoga rakan maya kita cepat sembuh..

    ReplyDelete
  2. moga syu cepat sembuh...patutlah senyap je lepas honeymoon tuari kan..
    takde dah update dari dia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lah KSD... Ni mak gi ziarah anak2 tak de orang jaga pula... Tak tau bila dapat g ziarah dia... kesian dia. Moga Syuhada segera sembuh. Amiin...

      Delete
  3. Ya Allah sedarkanlah blogger Syuhada dari koma, amiin~

    ReplyDelete
  4. terkejut acik dengar... semoga akan cepat sembuh

    ReplyDelete
  5. Ya Allah, ena pun terkejut ni. Selama ni dia elok je. Ya Allah. Semoga kak Syuhada cepat sembuh. Hurmmmm

    ReplyDelete
  6. diharapkan semuanya baik2 baik belaka,
    walaupun shark kurang mengenali beliau,
    tapi tgk pada rakan2 blogger lain yg perihatin,
    semestinya beliau seorang yang peramah.
    semoga cepat sembuh blogger syuhada

    ReplyDelete
  7. sis pun baru tau tadi drp status akma omar kat fb ... baru 2 minggu perginya allahyarham martias ali . hari ni dikejutkan dgn berita syuhada pula ... semoga beliau cepat sembuh . bila Allah berkehendak ...

    ReplyDelete
  8. semoga sis syuhada cepat sembuh ,,

    ReplyDelete
  9. Ya..Allah Engkau sembuhkan dan kembalikan kesihatan rakan blogger kami Syuhada Baharuddin..Amin.

    Entri terbaru saya dalam blog Hero Borneo

    ReplyDelete
  10. semoga kakda cepat sembuhhh . :/ sedihhnyaa .

    ReplyDelete
  11. Semoga beliau cepat sembuh dan sedar

    ReplyDelete
  12. Semoga beliau segera sedar dan kembali pulih...InsyaAllah. Amiin...

    ReplyDelete
  13. moga beliau cepat sembuh =)

    ReplyDelete
  14. Saya pun baru je PM pasal affiliate yang dia minta hari tu ... tak sangka betul bila dapat perkhabaran sedih ini ...

    ReplyDelete
  15. InsyaAllah sama2 kita doakan beliau cepat semvuh aminnn

    ReplyDelete
  16. semoga Syuhada cepat sedar dari koma & di beri kesembuhan

    ReplyDelete
  17. semog abeliau cepat sembuh....

    ReplyDelete
  18. Allah maha mendengar doa-doa dari kita semua. Semoga beliau kembali sembuh..Aminn..

    ReplyDelete
  19. Semoga roh Allahyarhamah dirahmati Allah.. aminn

    ReplyDelete

Post a Comment

DISCLAIMER

Saya bukan perawat, bukan guru silat, bukan guru kerohanian dan tiada kaitan dengan sesiapa.

Sila bersabar, jaga adab, jangan taksub, jauhi syirik, jangan menipu dan jangan mencarut.

Saya anti penganiayaan, penipuan (scammer), ajaran sesat (sihir, syirik dan khurafat) dan kumpulan gila isim jahil murokkab.

Semua amalan menyimpang dari akidah Islam saya tolak. Saya tidak suka perdebatan, perbalahan mencarut dan memaki-hamun. Mereka yang biadap saya tinggalkan terus. Memaki dan mencarutkan saya? Saya sekolahkan adab pakej maki free.

Rules saya :
1) Tidak beri sedekah kepada scammer online.
2) Tidak berminat mengumpat, cerita hal orang tiada kaitan dengan saya, kondem tanpa dengar hal sebenar, saya tidak suka dan tidak mahu dengar.
3) Beri salam senyap dan hendak bersembang kosong adalah dilarang sama sekali.

https://linktr.ee/PuteriNurCahayaCikguiEta

Terima kasih sudi berkunjung. Sila komen untuk saya singgah laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan entri (artikel) sahaja disiarkan. Harap maklum.

Ingin beriklan secara professional? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com ya.