28 August 2014

Tak siap lagi...


Tak siap lagi... Hari ni due date...

KISAH GURU, MOTIVASI DIRI, Blog ieta, Tanda kertas periksa, Cikgu, Guru, Marking paper


Tak siap lagi... Tanda kertas periksa tu lah yang tak siap lagi... Kena siapkan juga ni... ^__^

Pesan Tuan Guru saya :
Jaga kerja. 
Jaga keluarga.
Jaga amalan dan
Jaga amal jariah sendiri.

Kerja yang Tak siap lagi... perlu saya siapkan segera. Saya perlu utamakan kerja saya sebagai guru kerana ini kerja utama saya. Jom kita tingkatkan prestasi, jauhi kontroversi dengan menyiapkan kerja-kerja kita yang tak siap lagi...

Entri berkaitan :
Tips mudah menanda kertas peperiksaan

18 comments:

  1. Emang banyak job mesti pandai menej waktu agar semua terselesaikan...

    ReplyDelete
  2. tingkatkan produktifitas dan berpikir positif untuk hasil yang berkah dan melimpah, artikel yang menarik sekali

    ReplyDelete
  3. Semuanya mesti jaga baik-baik, tengah musim periksa cikgu-cikgu tengah banyak kerja yer.

    ReplyDelete
  4. Wahh, tanda kertas ujian,,,,, :)

    ReplyDelete
  5. Wajib habiskan tu kak...nanti esok lusa kena key in markah..hihi

    ReplyDelete
  6. Hai kak :)
    Lama tak jumpa. Selamat hari raya.

    http://nurulzayani.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. tanda markah sambil bergosip la...baru syok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Habis dah tanda Kucha Lana paper tu semua... Gossip2 rugi...Habis pahala bagi kat org wat pe... hehe

      Delete
  8. Tanda elok-elok...hehehhe.
    Rehat sekejap jika perlu. Fresh kan diri.

    ReplyDelete

DISCLAIMER

Saya bukan perawat, bukan guru silat, bukan guru kerohanian dan tiada kaitan dengan sesiapa.

Sila bersabar, jaga adab, jangan taksub, jauhi syirik, jangan menipu dan jangan mencarut.

Saya anti penganiayaan, penipuan (scammer), amalan merepek, amalan syirik khurafat dan ajaran sesat. Semua amalan menyimpang dari agama Islam saya tolak terus. Saya tidak suka perdebatan, perbalahan mencarut dan memaki-hamun. Mereka yang biadap saya tinggalkan terus.

Rules saya :
1) Saya tidak memberi sedekah secara online.
2) Saya tidak berminat mengumpat, cerita hal orang tiada kaitan dengan saya, kondem tanpa dengar hal sebenar, saya tak nak dengar dan saya tak suka.
3) Beri salam senyap dan hendak bersembang kosong adalah dilarang sama sekali.
5) Hendak bimbingan (coaching), ikut rules saya. Lengkapkan borang diberi.

Terima kasih sudi berkunjung. Sila komen untuk saya singgah laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan entri (artikel) sahaja disiarkan. Harap maklum. 😁

Ingin beriklan secara professional? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com ya. 😁

Featured Post

Maklumat pelajar bukan untuk dijual