18 February 2015

Wordless Of Wednesday #44 : 4 Kali Lampu Hijau Baru Jalan

SILENCE DAY OF WEDNESDAY, WORDLESS OF WEDNESDAY, Traffic Light, Lampu Merah, 4 kali, Wordless Of Wednesday #44 : 4 Kali Lampu Hijau Baru Jalan

Wordless Of Wednesday (WOW) merupakan entri khas oleh blogger pada setiap hari Rabu.

4 comments:

  1. polis trafik kn biasa jaga sini...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Time polis trafik jaga yang jadi macam tu Maria... Setengah jam menunggu kalo waktu petang. Siap pemandu2 semua hon berkali2 tp sama gak macam tu hari2 waktu balik. Mmg teruk....

      Delete
  2. kat mana ieta...sesak giler. Mana pi pak polis trafik..cuti? x mungkin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Traffic light Jelatek En. Nazlee. Ni hari time bekerja. Waktu balik 6.30 ptg. Polis trafik ada ja tu yg sesak mcm tu. Sampai org hon brkali2 tetap tak bg jln jugak. Mmg teruk...

      Delete

1) Komen anda ditapis. Hanya komen berkaitan entri dan bukan iklan sahaja disiarkan. Harap maklum.
2) Ingin beriklan? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com ya 😁

Terima kasih sudi singgah dan komen... ^__^

AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA





AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cadangan ATAU komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam ATAU negatif dengan niat untuk menyakiti hati, menganiayai, mengugut ATAU mengganggu orang lain dengan ATAU tanpa mendedahkan identitinya adalah suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun ATAU kedua-duanya sekali. HARAP MAKLUM






TULIS CADANGAN ATAU PERTANYAAN DI SINI

Name

Email *

Message *