18 February 2015

Wordless Of Wednesday #44 : 4 Kali Lampu Hijau Baru Jalan

SILENCE DAY OF WEDNESDAY, WORDLESS OF WEDNESDAY, Traffic Light, Lampu Merah, 4 kali, Wordless Of Wednesday #44 : 4 Kali Lampu Hijau Baru Jalan

Wordless Of Wednesday (WOW) merupakan entri khas oleh blogger pada setiap hari Rabu.

4 comments:

  1. polis trafik kn biasa jaga sini...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Time polis trafik jaga yang jadi macam tu Maria... Setengah jam menunggu kalo waktu petang. Siap pemandu2 semua hon berkali2 tp sama gak macam tu hari2 waktu balik. Mmg teruk....

      Delete
  2. kat mana ieta...sesak giler. Mana pi pak polis trafik..cuti? x mungkin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Traffic light Jelatek En. Nazlee. Ni hari time bekerja. Waktu balik 6.30 ptg. Polis trafik ada ja tu yg sesak mcm tu. Sampai org hon brkali2 tetap tak bg jln jugak. Mmg teruk...

      Delete

DISCLAIMER

Saya bukan perawat, bukan guru silat, bukan guru kerohanian dan tiada kaitan dengan sesiapa.

Sila bersabar, jaga adab, jangan taksub, jauhi syirik, jangan menipu dan jangan mencarut.

Saya anti penganiayaan, penipuan (scammer), amalan merepek, amalan syirik khurafat dan ajaran sesat. Semua amalan menyimpang dari agama Islam saya tolak terus. Saya tidak suka perdebatan, perbalahan mencarut dan memaki-hamun. Mereka yang biadap saya tinggalkan terus.

Rules saya :
1) Saya tidak memberi sedekah secara online.
2) Saya tidak berminat mengumpat, cerita hal orang tiada kaitan dengan saya, kondem tanpa dengar hal sebenar, saya tak nak dengar dan saya tak suka.
3) Beri salam senyap dan hendak bersembang kosong adalah dilarang sama sekali.
5) Hendak bimbingan (coaching), ikut rules saya. Lengkapkan borang diberi.

Terima kasih sudi berkunjung. Sila komen untuk saya singgah laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan entri (artikel) sahaja disiarkan. Harap maklum. 😁

Ingin beriklan secara professional? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com ya. 😁

Featured Post

SIAPA BLOGGER Puteri Nur Cahaya Cikgu iEta?