Wordless Of Wednesday #44 : 4 Kali Lampu Hijau Baru Jalan

SILENCE DAY OF WEDNESDAY, WORDLESS OF WEDNESDAY, Traffic Light, Lampu Merah, 4 kali, Wordless Of Wednesday #44 : 4 Kali Lampu Hijau Baru Jalan

Wordless Of Wednesday (WOW) merupakan entri khas oleh blogger pada setiap hari Rabu.

Comments

  1. polis trafik kn biasa jaga sini...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Time polis trafik jaga yang jadi macam tu Maria... Setengah jam menunggu kalo waktu petang. Siap pemandu2 semua hon berkali2 tp sama gak macam tu hari2 waktu balik. Mmg teruk....

      Delete
  2. kat mana ieta...sesak giler. Mana pi pak polis trafik..cuti? x mungkin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Traffic light Jelatek En. Nazlee. Ni hari time bekerja. Waktu balik 6.30 ptg. Polis trafik ada ja tu yg sesak mcm tu. Sampai org hon brkali2 tetap tak bg jln jugak. Mmg teruk...

      Delete

Post a Comment

DISCLAIMER

Saya bukan perawat, bukan guru silat, bukan guru kerohanian dan tiada kaitan dengan sesiapa.

Sila bersabar, jaga adab, jangan taksub, jauhi syirik, jangan menipu dan jangan mencarut.

Saya anti penganiayaan, penipuan (scammer), ajaran sesat (sihir, syirik dan khurafat) dan kumpulan gila isim jahil murokkab.

Semua amalan menyimpang dari akidah Islam saya tolak. Saya tidak suka perdebatan, perbalahan mencarut dan memaki-hamun. Mereka yang biadap saya tinggalkan terus. Memaki dan mencarutkan saya? Saya sekolahkan adab pakej maki free.

Rules saya :
1) Tidak beri sedekah kepada scammer online.
2) Tidak berminat mengumpat, cerita hal orang tiada kaitan dengan saya, kondem tanpa dengar hal sebenar, saya tidak suka dan tidak mahu dengar.
3) Beri salam senyap dan hendak bersembang kosong adalah dilarang sama sekali.

https://linktr.ee/PuteriNurCahayaCikguiEta

Terima kasih sudi berkunjung. Sila komen untuk saya singgah laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan entri (artikel) sahaja disiarkan. Harap maklum.

Ingin beriklan secara professional? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com ya.