Wordless Of Wednesday 45 : Gerai Roti Canai Razak

WORDLESS OF WEDNESDAY, Roti Canai Ct Razak Enterprise, Gerai Roti Canai Razak, Sambal roti canai,  Roti Canai sedap, roti canai lembut, mertabak, Sedic, Perak Roti Canai, Roti Canai, WOW, entri khas oleh blogger pada setiap hari Rabu

WORDLESS OF WEDNESDAY, Roti Canai Ct Razak Enterprise, Gerai Roti Canai Razak, Roti Canai sedap, roti canai lembut, mertabak, Sedic, Perak Roti Canai, Roti Canai, WOW, entri khas oleh blogger pada setiap hari Rabu, Sambal roti canai

WORDLESS OF WEDNESDAY, Roti Canai Ct Razak Enterprise, Gerai Roti Canai Razak, Roti Canai sedap, roti canai lembut, mertabak, Sedic, Perak Roti Canai, Roti Canai, WOW, entri khas oleh blogger pada setiap hari Rabu, Sambal roti canai

WORDLESS OF WEDNESDAY, Roti Canai Ct Razak Enterprise, Gerai Roti Canai Razak, Roti Canai sedap, roti canai lembut, mertabak, Sedic, Perak Roti Canai, Roti Canai, WOW, entri khas oleh blogger pada setiap hari Rabu, Sambal roti canai

WORDLESS OF WEDNESDAY, Roti Canai Ct Razak Enterprise, Gerai Roti Canai Razak, Roti Canai sedap, roti canai lembut, mertabak, Sedic, Perak Roti Canai, Roti Canai, WOW, entri khas oleh blogger pada setiap hari Rabu, Sambal roti canai

Wordless Of Wednesday (WOW) merupakan entri khas oleh blogger pada setiap hari Rabu. WOW direkacipta oleh blogger +potia casadelarossaa


Comments

  1. Antara menu kegemaran time breakfast.

    ReplyDelete
  2. eh hari tu ada nampak sorang blogger upload pasal roti canai ni jugak. tak ingat blog mana.

    ReplyDelete
  3. faberet aku roti telur bawang

    ReplyDelete
  4. kak ieta,saya suka roti planta,tapi saya akan makan jika melayu je yang buat hehe,roti canai ni tak kira pagi tghari,petang,malam ke memang selera je kak ieta,tapi seklai makan tu dalam 3 k4 keping la baru kenyang heehe,.tapi badan tak nak jugak naik berat hihi

    ReplyDelete
  5. Roti canai kena lembut. Kalau keras, mmg hilanglah seri sekeping roti canai =)

    ReplyDelete
  6. Sop lebih suka roti canai melayu yg lembut dan manis :)

    ReplyDelete
  7. Dulu ada belajar buat roti canai kak ieta tapi masih belum dapat mnguasainya lagi,try n error lah jawab nya hehe sampai boleh..

    ReplyDelete

Post a Comment

DISCLAIMER

Saya bukan perawat, bukan guru silat, bukan guru kerohanian dan tiada kaitan dengan sesiapa.

Sila bersabar, jaga adab, jangan taksub, jauhi syirik, jangan menipu dan jangan mencarut.

Saya anti penganiayaan, penipuan (scammer), ajaran sesat (sihir, syirik dan khurafat) dan kumpulan gila isim jahil murokkab.

Semua amalan menyimpang dari akidah Islam saya tolak. Saya tidak suka perdebatan, perbalahan mencarut dan memaki-hamun. Mereka yang biadap saya tinggalkan terus. Memaki dan mencarutkan saya? Saya sekolahkan adab pakej maki free.

Rules saya :
1) Tidak beri sedekah kepada scammer online.
2) Tidak berminat mengumpat, cerita hal orang tiada kaitan dengan saya, kondem tanpa dengar hal sebenar, saya tidak suka dan tidak mahu dengar.
3) Beri salam senyap dan hendak bersembang kosong adalah dilarang sama sekali.

https://linktr.ee/PuteriNurCahayaCikguiEta

Terima kasih sudi berkunjung. Sila komen untuk saya singgah laman sosial anda pula. Hanya komen berkaitan entri (artikel) sahaja disiarkan. Harap maklum.

Ingin beriklan secara professional? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com ya.