22 December 2012

Segmen Sabtu By Emas Putih

Masih mood nak joint segmen di hari sabtu ni sebelum ke kelas sambil-sambilan menyiapkan assignment. hehe...


siap dah klik2 semua ikut arahan :) Sape nak joint, klik je banner di atas tu. Mudah & senang je :)
Thanks a lot kpd tuanpunya segmen :)

Nota : Srategy mesti ada dalam membina apa sahaja rangkaian. 

7 comments:

  1. Blogwalking dari segmen yang sama:)
    http://nurfara-hani.blogspot.com/2012/12/segmen-sabtu-by-emas-putih.html


    Jemput join bloglist saya:)
    http://nurfara-hani.blogspot.com/2012/12/pencarian-bloglist-januari-2013.html

    ReplyDelete
  2. Thanks join.. jom kita BW kat snarai peserta :)http://www.kisahemasputih.com/2012/12/senarai-perserta-segmen-sabtu-by-emas.html

    Pemenang pun dah diumumkan :)

    ReplyDelete
  3. Nak topup RM100 ? Jom join !
    http://nadyabubble.blogspot.com/2012/12/contest-top-referer-get-rm100-topup.html

    ReplyDelete
  4. Singgah sini dari segmen yang sama. sorry lambat sampai.jom ke blog saya http://dindamaisarra.blogspot.com/2012/12/segmen-sabtu-by-emas-putih.html

    ReplyDelete
  5. Singgah sini dari segmen yang sama. sorry lambat sampai.jom ke blog saya http://dindamaisarra.blogspot.com/2012/12/segmen-sabtu-by-emas-putih.html

    ReplyDelete

1) Komen anda ditapis. Hanya komen berkaitan entri dan bukan iklan sahaja disiarkan. Harap maklum.
2) Ingin beriklan? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com ya 😁

Terima kasih sudi singgah dan komen... ^__^

AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA





AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cadangan ATAU komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam ATAU negatif dengan niat untuk menyakiti hati, menganiayai, mengugut ATAU mengganggu orang lain dengan ATAU tanpa mendedahkan identitinya adalah suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun ATAU kedua-duanya sekali. HARAP MAKLUM






TULIS CADANGAN ATAU PERTANYAAN DI SINI

Name

Email *

Message *