09 March 2013

mmmmmmmmmmmm.........................

As salam

Tegur salah, tak tegur salah
Jadi semua serba salah


SUMBER

Cuba bawa-bawa bertenang...


SUMBER

buruknye headerku... huhu...

4 comments:

  1. ishh budak2 zaman skrg terlalu dimanjakan sgt..kalo dulu kena pkul sikit gn cikgu xdenya nak ngadu2 kat mak, sbb kte yg salah kan, kalo ngadu nnt mak plak yg mrh kte, tp bdk2 zaman skrg terbalik kuang plak..huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu, saya pun sama macamtu. kalau ngadu, siapla, kena marah balik dgn parents. Terima kasih sudi singgah sini ^_^

      Delete
  2. Salam.

    Perghh, masing2 nak menang - parents n teachers.

    Yang penting, jangan anak2 jdi mangsa.

    #waaaa..blog akk dah berubah..cantik :) ni mesti gigih renovate ni,hehehe ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. W'salam. Dah tak cantik balik dah... terpadam codingnya... ni sedang menggigihkan diri utk cantikkan balik. huhu...

      Delete

1) Komen anda ditapis. Hanya komen berkaitan entri dan bukan iklan sahaja disiarkan. Harap maklum.
2) Ingin beriklan? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com ya 😁

Terima kasih sudi singgah dan komen... ^__^

AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA





AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cadangan ATAU komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam ATAU negatif dengan niat untuk menyakiti hati, menganiayai, mengugut ATAU mengganggu orang lain dengan ATAU tanpa mendedahkan identitinya adalah suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun ATAU kedua-duanya sekali. HARAP MAKLUM






TULIS CADANGAN ATAU PERTANYAAN DI SINI

Name

Email *

Message *