15 March 2013

SLIDE POWER POINT DIVIDEOKAN SEMESTER 5

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللّهِ وَبَرَكَاتُه

Harap maklum, semua video slide powerpoint yang saya hasilkan adalah tanpa suara bagi memudahkan pembacaan ilmiah anda.

SUBJEK PENILAIAN & PENGUKURAN
TAJUK : JENIS-JENIS UJIAN




SUBJEK SAINS KUANTITATIF ASAS
TAJUK : KEBARANGKALIAN



SUBJEK TEKNOLOGI PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN
TAJUK : BAHAN BANTU MENGAJAR (BBM) BAHASA ARAB, TAHUN 5
(Pembentangan dan assignment subjek ini saya lakukan secara individu)



Moga bermanfaat ^_^






6 comments:

  1. nice sharing kak...hari ni entry x best sikit...sebabnya... kelam kabut... huuuu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak pun update entri ni ms sdg rehat je. Coz hr ni hr pertama bekerja lps 70 hr bercuti bersalin, agak kelam kabut sikit. sesekali mcm blur je sbb terlampau lm bercuti kowt... haha... Tp, dlm otak bnyk benda nk cerita

      Delete
  2. akak, ni memang bermanfaat sgt ni.. hehe :D

    ReplyDelete
  3. nina tak tau pun ade slide powerpoint . hikhik . thanks sebab tambah kan ilmu untk ninaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu yg nk bgtau tu. hehe... Kdg2 bukan tak tau cuma tak perasan je. sama2...^_^

      Delete

1) Komen anda ditapis. Hanya komen berkaitan entri dan bukan iklan sahaja disiarkan. Harap maklum.
2) Ingin beriklan? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com ya 😁

Terima kasih sudi singgah dan komen... ^__^

AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA





AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cadangan ATAU komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam ATAU negatif dengan niat untuk menyakiti hati, menganiayai, mengugut ATAU mengganggu orang lain dengan ATAU tanpa mendedahkan identitinya adalah suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun ATAU kedua-duanya sekali. HARAP MAKLUM






TULIS CADANGAN ATAU PERTANYAAN DI SINI

Name

Email *

Message *