28 August 2014

Tak siap lagi...


Tak siap lagi... Hari ni due date...

KISAH GURU, MOTIVASI DIRI, Blog ieta, Tanda kertas periksa, Cikgu, Guru, Marking paper


Tak siap lagi... Tanda kertas periksa tu lah yang tak siap lagi... Kena siapkan juga ni... ^__^

Pesan Tuan Guru saya :
Jaga kerja. 
Jaga keluarga.
Jaga amalan dan
Jaga amal jariah sendiri.

Kerja yang Tak siap lagi... perlu saya siapkan segera. Saya perlu utamakan kerja saya sebagai guru kerana ini kerja utama saya. Jom kita tingkatkan prestasi, jauhi kontroversi dengan menyiapkan kerja-kerja kita yang tak siap lagi...

Entri berkaitan :
Tips mudah menanda kertas peperiksaan

18 comments:

  1. Emang banyak job mesti pandai menej waktu agar semua terselesaikan...

    ReplyDelete
  2. tingkatkan produktifitas dan berpikir positif untuk hasil yang berkah dan melimpah, artikel yang menarik sekali

    ReplyDelete
  3. Semuanya mesti jaga baik-baik, tengah musim periksa cikgu-cikgu tengah banyak kerja yer.

    ReplyDelete
  4. Wahh, tanda kertas ujian,,,,, :)

    ReplyDelete
  5. Wajib habiskan tu kak...nanti esok lusa kena key in markah..hihi

    ReplyDelete
  6. Hai kak :)
    Lama tak jumpa. Selamat hari raya.

    http://nurulzayani.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. tanda markah sambil bergosip la...baru syok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Habis dah tanda Kucha Lana paper tu semua... Gossip2 rugi...Habis pahala bagi kat org wat pe... hehe

      Delete
  8. Tanda elok-elok...hehehhe.
    Rehat sekejap jika perlu. Fresh kan diri.

    ReplyDelete

1) Komen anda ditapis. Hanya komen berkaitan entri dan bukan iklan sahaja disiarkan. Harap maklum.
2) Ingin beriklan? Sila e-mail kepada kisahcikguieta@gmail.com ya 😁

Terima kasih sudi singgah dan komen... ^__^

AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA





AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cadangan ATAU komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam ATAU negatif dengan niat untuk menyakiti hati, menganiayai, mengugut ATAU mengganggu orang lain dengan ATAU tanpa mendedahkan identitinya adalah suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit atau dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun ATAU kedua-duanya sekali. HARAP MAKLUM






TULIS CADANGAN ATAU PERTANYAAN DI SINI

Name

Email *

Message *